Univrsiteit Leiden [logo]

Skip Navigation LinksBron-overzicht

Type Overig
Auteur(s) Ahola-Houtsonen, T.
Editor(s)
Titel Learning and teaching English speaking skills at upper secondary school : the students' and the teachers' views
Abstract Masterscriptie waarin via vragenlijsten is onderzocht hoe docenten en leerlingen Engels in het Fins voortgezet onderwijs denken over het onderwijs in mondelinge vaardigheden, en of hun meningen veranderd zijn in de afgelopen twee jaar; wat zijn de factoren die invloed hebben op het onderwijs in mondelinge vaardigheden; of er verschillen zijn in het onderwijs in mondelinge vaardigheden aan het begin en aan het eind van het voortgezet onderwijs. De opzet met een brede theoretische inleiding, de methodologie en en de vragenlijsten kunnen interessant zijn voor vergelijkbare afstudeeronderzoeken in het Nederlands voortgezet onderwijs.
Overige informatie Zie hier [link] en hier [link] voor gerelateerde masterscripties
Jaar 2013
Stad Jyväskylä
Uitgever University of Jyväskylä
ISBN
Pagina's
Tijdschrift/Bundel
Uitgave/Editie
Volledige tekst [link]
Sleutelwoorden spreekvaardigheid, spreken, gespreksvaardigheid