Type |
Overig |
Auteur(s) |
Ahola-Houtsonen, T. |
Editor(s) |
|
Titel |
Learning and teaching English speaking skills at upper secondary school : the students' and the teachers' views |
Abstract |
Masterscriptie waarin via vragenlijsten is onderzocht hoe docenten en leerlingen Engels in het Fins voortgezet onderwijs denken over het onderwijs in mondelinge vaardigheden, en of hun meningen veranderd zijn in de afgelopen twee jaar; wat zijn de factoren die invloed hebben op het onderwijs in mondelinge vaardigheden; of er verschillen zijn in het onderwijs in mondelinge vaardigheden aan het begin en aan het eind van het voortgezet onderwijs. De opzet met een brede theoretische inleiding, de methodologie en en de vragenlijsten kunnen interessant zijn voor vergelijkbare afstudeeronderzoeken in het Nederlands voortgezet onderwijs. |
|
|
Jaar |
2013 |
Stad |
Jyväskylä |
Uitgever |
University of Jyväskylä |
ISBN |
|
Pagina's |
|
Tijdschrift/Bundel |
|
Uitgave/Editie |
|
Volledige tekst |
[link] |
Sleutelwoorden |
spreekvaardigheid, spreken, gespreksvaardigheid |
|