Type |
Boek |
Auteur(s) |
|
Editor(s) |
Aarts, R., Broeder, P. & Maljers, A. |
Titel |
Jong geleerd is oud gedaan, Talen leren in het basisonderwijs |
Abstract |
Bundel artikelen over ontwikkelingen op het gebied van talenonderwijs op de basisschool, bedoeld voor docentenopleiders, leerkrachten en beleidsmakers, verschenen naar aanleiding van een in 2003 gehouden studiedag. De publicaties zijn ondergebracht in vier thema's: taalleerprocessen, taalleeromgevingen, taalleerinstrumenten en projecten en praktische toepassingen. De artikelen in de eerste drie categorieën zijn theoretisch van aard, terwijl de bijdragen in het vierde thema praktisch van aard zijn en bedoeld om ideeën en materiaal te bieden. |
|
|
Jaar |
2004 |
Stad |
Alkmaar |
Uitgever |
Europees Platform - LinguaCentrum, in samenwerking met Babylon - Universiteit van Tilburg |
ISBN |
9074220509 |
Pagina's |
|
Tijdschrift/Bundel |
|
Uitgave/Editie |
|
Volledige tekst |
|
Sleutelwoorden |
po, vroeg vreemdetalenonderwijs, vvto, eibo, Early Bird, versterkt vreemdetalenonderwijs, tweetalig meertalig, tto, taaldiversiteit, toetsing, taalportfolio basisonderwijs, doorlopende leerlijn, woordenschat, taakgericht, ICT, interactief taalonderwijs |
|